کار آفرینان مهر تابان


کار آفرینان مهر تابان

برای ماندن باید سازش کرد،نه خواهش


معرفی نامه

با عرض سلام

این حقیر در نظر دارم تا از طریق این وبلاگ به معرفی شرکت خود برای شما عزیزان پرداخته
و هم اینکه بتوانم لبخندی بر لبان شما بنشانم

دارای مجوز قوه قضائیه به شماره 408487

 

با مواد شوینده رایگان

 

 

(فعالیتهای شرکت)

1  نظافت داخل منزل

2  نظافت راه پله

3  پذیرایی از مجالس شما

 

 

شماره تماس   09377722683

                    09198012738     مدیریت

 

 

لیست قیمتها

1 : ( 4 طبقه 1 واحدی =120000ریال)

2 : (4 طبقه 2 واحدی =140000ریال)

3 : (4 طبقه 3 واحدی =160000ریال)

4 : (5 طبقه 1 واحدی =160000ریال)

5 : (5 طبقه 2 واحدی =180000ریال)

6 : (6 طبقه 1 واحدی =180000ریال)

7 : ( 8 ساعت کار مفید 350000ریال)

 



نظرات شما عزیزان:

بزرگترین پیروزی
ساعت15:34---25 خرداد 1391
این هم جدیدترین مطلبم که شنبه با نام زضا عبدالهی چاپ میشه!

پايان سناريو ئ آخر با مصاحبه اخير حاجي!

مصاحبه جديد حاج آقا فتح الله زاده نشان مي دهند که در مورد سردار رويانيان اشتباه نکرده بوديم.مدير عاملي که هنوز نمي داند چند سهميه ليگ برتري مي تواند به تيمش اضافه کند و فقط به صرف داشتن بودجه کافي آنهم از بيت المال،مي خواهد هر بازيکني که هواداران تيمش دوست دارند و نامش را براي او آورده اند را به خدمت بگيرد.

سردار رويانيان را مدير با اخلاق و خوش مشرب و منطقي ديده ايم.اما ايشان ظاهرا يادش رفته است که مدير عامل تيمي شده که فصل قبل در ليگ دوازدهم شده و بايد بازيکناني براي تيمش جذب کند که نقاط ضعف تيميش را برطرف کند.علي کريمي کاپيتان محبوب سرخ ها به همين دليل قصد جدايي از تيم محبوبش را دارد.وقتي مي بيند مدير عامل تيمش بجاي آنکه در پستهاي که تيمش کمبود دارد، با مهاجم هاي نامدار مذاکره مي کندو يا باب گفتگو را با برخي بازيکنان مطرح و ستاره را باز مي کند،متوجه ميشود که اين مدل تيم بستن در نهايت نتيجه اش همانند سال قبل يا بدتر خواهد شد و براي همين عطاي پيراهن قرمز را به لقايش مي بخشد.

سردار رويانيان فکر مي کند با استفاده از رانت هاي دولتي و هزينه هاي اضافي که براي خريد بازيکنان نامداري چون سيد جلال حسيني و ... کرده است ديگر تيمش در انتهاي فصل آينده قهرماني اش حتمي مي باشد و چون دوست دارد دائما روي جلد مطبوعات ورزشي قرار بگيرد،صحبت از جذب بازيکنان مطرح با پيشنهادات اغوا کننده مي کند.

بنده به عنوان يک هوادار استقلالي آرزو مي کنم همين گونه تيم بستن سردار ادامه پيدا کند تا در فصل آتي دغدغه زيادي براي بردن دو دربي پيش رو نداشاه باشيم و يکي از رقيبان سنتي خود را از دور مدعيان قهرماني خارج ببينيم.

همچنين از حاج آقا فتح الله زاده بخاطر مصاحبه اخيرش که بدجوري به سيم آخر زده سپاسگذاريم.اين مصاحبه يکي از قلق هاي مديريتي است که نتيجه اش را در همين يکي دو روزه به زودي مشاهده خواهيم کرد!

فقط از حاج آقا مي خواهيم زياد حرص جوش نخورد که فشار خونش بالا برود و آنوقت دست به ترکاندن بمبهاي شود که ما اصلا نيازمند بمبهاي آنچناني نيستيم و دنباله مصاحبه اخير خود را ديگر نگيرد تا سناريوي سوم و آخر هم به خوبي به پايان برسد!
پاسخ:سلام. خیلی جالب بود.امروز تو روزنامه خواندم .البته چهازشنبه این مطلب چاپ شده بود و ظاهرا نام دو مطلب را اشتباه برایم فرستاده بودی!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: مجید تهرانی | تاريخ: یک شنبه 7 خرداد 1398برچسب:شرکت نظافتی,نظافت راه پله,کار آفرینان مهر تابان,شرکت خدمات نظافتی,کارگر نظافتی, | موضوع: <-PostCategory-> |